Pàgines

dilluns, 12 de gener del 2009

EL LLENGUATGE de Jesús Tusón

3 comentaris:

  1. Què valent ets! mira que és dur el 2n. de Bat.!!! després de la jornada de dissabte, vaig a le recerca d'algú que m'explique allò de les xarxes wiqui per publicar els comentaris dels nanos. ja et contaré coses si m'entere. No sé si estaves al final, però l'Oreto (de Petrer) es va quedar encarregada per fer una crida a les persones interessades en fer una xarxa de 2n. de Bat.
    Supose que comptaríem en tu.
    Gràcies pel teu comentari i la valoració de l'exposició. Amb tots els companys que sabien tant, no sabia qué podia aportar jo sobre el tema.
    una besada.
    Per cert, em dónes permís per utilitzar alguna cosa?
    més besadetes
    Anna

    ResponElimina
  2. Anna, tens tot el permís del món. Tot el que publique i més treball que tinc sobre comentaris està a la teua disposició i la de tots aquells que en vulguen fer ús.
    M'agradaria molt formar part d'aqueixa xarxa.
    Besets
    Mercè

    ResponElimina
  3. Hola Mercè! Sóc Oreto (treballe a Petrer, visc a Beneixama i sóc de L'Alcúdia, ja veus). T'he trobat pel blog La paraula nostra. T'enllace ràpidament al meu blog (2nbatpacomolla.blogspot.com). No cal dir que compte amb tu per a fer xarxa. Només tinga uns dies de tranquil·litat, previsiblement a partir de març, m'hi pose. Bon blog i bona feina! Una abraçada.

    ResponElimina